Afscheid leerkrachten

Aan het einde van dit schooljaar nemen we afscheid van vier collega’s. Na de zomervakantie zullen zij niet meer werkzaam zijn op onze school. Graag zetten we hen nog één keer in het zonnetje! We willen jullie heel hartelijk bedanken voor alles wat jullie voor onze school en voor de leerlingen hebben betekend! Het ga jullie goed!

Juf Marianne

Vier jaar geleden kwam juf Marianne van basisschool De Zaaier uit Terschuur op onze school werken. De afgelopen jaren gaf ze les in midden- en bovenbouw en in de laatste maanden ook in de onderbouw.  Marianne is een creatieve juf die kinderen graag verder wilde helpen. Na de zomervakantie gaat Marianne weer studeren. Daar wensen we haar veel suces bij! Misschien zien we Marianne zo nu en dan nog terug als invalleerkracht op onze school.

Juf Gijsje

Juf Gijsje werkte vanaf het begin op onze school en daarvoor al op de Prins Willem Alexanderschool, waar onze school uit is ontstaan. Als Intern Begeleider was Gijsje betrokken bij heel veel kinderen en ouders. Voor de leerkrachten was ze een vraagbaak op allerlei gebied. Ze maakte plannen voor kinderen die extra hulp nodig hadden. De afgelopen twee jaar werkte juf Gijsje ook op basisschool Ariane. Na de zomervakantie maakt ze definitief de oversteek en gaat ze helemaal op basisschool Ariane werken.

Juf Ineke

Na 13 jaar neemt juf Ineke afscheid van onze school. Ze gaf op onze school les in de midden- en bovenbouw. Heel wat kinderen heeft ze lesgegeven. Altijd met veel plezier en vol overtuiging. Ineke wist altijd overal een spel bij te bedenken om de kinderen (en de collega’s) te motiveren. Na zo’n lange tijd op onze school gaat Ineke een nieuwe stap maken. Bij CNS Putten gaat ze haar loopbaan in het onderwijs vervolgen.

Juf Bianca

Juf Bianca startte vier jaar geleden gelijk met juf Marianne. Ze werkte drie jaar in groep 6 en het laatste jaar in groep 8. Bianca is een echt bovenbouw juf. Bianca is een juf die heel creatief is in het verzinnen van leuke ideeën om de kinderen weer te inspireren. Bianca is altijd in beweging en op zoek naar nieuwe ideeën. Het afgelopen jaar werkte Bianca parttime op onze school en op de CHE. Na de zomervakantie gaat ze aan de slag bij één van de Nijkerkse basisscholen.