Afscheid van groep 8

Dit schooljaar nemen we afscheid van 40 leerlingen uit groep 8A en 8B. Beide groepen voerden de musical ‘Het goud van eiland Albatros’ op voor hun broers, zussen, opa’s, oma’s ouders, leerkrachten en de andere groepen van onze school. De groepen 1 t/m 4 mochten op school kijken en de groepen 5 t/m 7 mochten naar de Veluwehal. We hebben genoten van zoveel acteertalent, zangkunsten en leuke woordgrapjes.

Uitzwaaien

Dinsdag 5 juli kwamen de kinderen uit beide groepen 8 op wielen naar school om hun laatste ereronden te rijden door de school en over het plein. Ook trakteerde groep 8 alle kinderen op een ijsje. Alle andere kinderen, de leerkrachten en hun ouders zwaaiden hen uit. Ook kregen we nog een prachtig afscheidscadeau van groep 8, een airfryer! Hartelijk bedankt allemaal! We kijken terug op een mooie tijd met deze twee groepen.

Naar het Voortgezet Onderwijs

We wensen Aron, Celine, Djazz, Eva, Fanne, Finn, Florian, Jip, Joep, Jonah, Jonneke, Joost, Julian, Jurre, Lot, Lucas B., Lucas G., Luuk, Manasse, Mattan D., Mattan V., Merle, Mila, Mirthe, Naël, Nathan, Quinte, Rhodé, Roel, Rosanne, Sanne, Senna, Sifra, Simon, Tess, Thomas, Timo, Twan, Yfke en Zisanne veel succes en zegen op hun nieuwe school!