Oudergeleding MR

Graag stelt de oudergeleding van de MR zich aan u voor:

Vlnr: Bart Fris, Arja Vlasblom (personeel), Evelien van Middendorp (personeel), Gerda Kruitbosch (personeel), Corien Buitink (ouder), Örjan Sikken ontbreekt.

Corien Buitink

Mijn naam is Corien Buitink. Ik ben getrouwd met Erik en samen hebben we vier kinderen, Niek (gr. 6), Julia (gr. 4) en Koen & Mees (1,5 jaar). Twee dagen per week werk ik bij Kinderhospice Binnenveld als financieel administratief medewerker. Het is een voorrecht dat ouders betrokken mogen en kunnen zijn bij de plek waar (onze) kinderen zoveel tijd doorbrengen. Mede door de MR kunnen we er samen voor zorgen dat de kinderen zich veilig voelen en gehoord weten op school. Daarom ben ik blij dat ik mij in mag zetten voor de MR.

Örjan Sikken

Ik ben Örjan Sikken 45 jaar en getrouwd met Annemarie en woonachtig op Veller. Wij zijn al enige jaren verbonden met de Amaliaschool, al onze kinderen ( Bas, Vera, Stijn en Pepijn) hebben op de Amaliaschool gezeten of zitten er nog op. Onze oudste drie hebben de school inmiddels verlaten en onze jongste, Pepijn, zit inmiddels in groep 7. De reden dat ik in de MR deel heb genomen is omdat ik op deze manier een actieve bijdrage kan leveren aan het welzijn van de school en onze kinderen.

Bart Fris

Mijn naam is Bart Fris en ik ben 34 jaar oud. Getrouwd met Rineke en vader van Lukas (gr. 5), Ruben (gr. 3) en Levi (gr. 1). Ik heb mij kandidaat gesteld voor de MR omdat ik het belangrijk vind om betrokken te zijn bij het onderwijs dat onze kinderen krijgen. Het toetsen van en meedenken in keuzes op het gebied van beleid, identiteit en andere zaken spreekt mij erg aan.

Wilt u meer weten over wat de MR en de GMR doen?

Op de pagina over de MR en de GMR is hierover meer te lezen.