Sparen voor John

Woord en Daad

De komende periode sparen we voor ons nieuwe sponsorkind van Woord en Daad. John Rey is 9 jaar en woont in de Filipijnen.

Hoe kunnen we John helpen?

In de klas hebben de kinderen al meer over John en zijn leven gehoord en gezien. In zijn land zijn er vaak overstromingen. Hij woont in een huis met één kamer. Water halen ze buiten. Zijn ouders hebben niet altijd werk.

John gaat heel graag naar school. Hij is dol op basketbal.

Het leven van John is herkenbaar, maar toch ook heel anders dan bij ons. We bidden voor hem en zijn familie en vrienden!

Met steun van Woord en Daad kan hij naar school en gebruik maken van medische zorg. Dat kost 360 euro per jaar.

Sparen jullie mee? Als ieder kind op school de komende periode € 1,50 in het zendingsbusje doet, kunnen we John weer een heel jaar ondersteunen.