Basisschool Ariane

Uitgangspunten

Basisschool Ariane is een christelijke school. We weten dat wij, samen met de kinderen vanuit het geloof in God en de liefde van Jezus Christus mogen leven. Dit geschenk is het fundament van onze school. Basisschool Ariane is een nieuwe school die dit schooljaar start. Leerlingen en leerkrachten komen van verschillende scholen bijeen op onze school.
Wij vinden het belangrijk dat kinderen, leerkrachten en ouders met plezier naar school komen. Wij zijn een energieke school waar van alles gebeurt. Wij werken met allerlei projectmatige thema's voor de kinderen, waarbij ook de ouders nauw betrokken zijn.
Bovendien zijn we een ambitieuze school. Voor ieder kind natuurlijk passend bij wat mogelijk is, zodat leren met passie en plezier gepaard gaat! Vanuit het besef dat ieder kind uniek is halen we elke dag opnieuw het beste in kinderen naar boven.
Presteren is leren met Passie en Plezier!