Verkiezingen in de groepen 8

De Derde Kamer (ofwel de groepen 8a en 8b) zijn de afgelopen weken erg druk met de voorbereiding voor de verkiezingen van woensdag 17 maart. Zo hebben onze ministers nieuwe partijen gevormd, op grond van gezamenlijke standpunten. Ook hebben de nieuwe partijen hun partijprogramma uitgewerkt.

De eerste flyers en posters zijn al gedrukt en door de school verspreid. Vanaf vandaag, vrijdag 12 maart,  gaan de partijen hun partijprogramma presenteren en gaan zij verder met campagne voeren. De verkiezingen staan voor de deur… Het zal een spannende strijd worden!

Volgende week zullen ze nog met elkaar in debat gaan. De laatste puntjes worden op de i gezet voor er woensdag gestemd zal worden. De kinderen hebben hun eigen stempas inmiddels ontvangen, de stembiljetten zijn in de maak. We wachten in spanning af welke partij de grootste zal worden en welke coalitie er eventueel gevormd gaat worden!

We houden u graag op de hoogte via de social mediakanalen van de Amaliaschool. Vandaag zullen wij de Instagrampagina van de school overnemen. U kunt ons op Instagram vinden via: @prinses_amaliaschool